keskiviikko 18. maaliskuuta 2020

Uutisia


Tuli tässä juuri mieleen, että olenko tänne muistanut lainkaan kirjoittaa, että sain puurojuhlassa siirtolapuutarhan kunniakirjan 🙈 Instagramiin laitoin silloin samantien ja jotenkin tätä blogia ei talvella tullut kirjoiteltua juuri lainkaan, niin asia sitten vain jäi unholaan.

Kuitenkin marraskuussa olin ihan puulla päähän lyöty, kun minua oikein pyydettiin tulemaan puurohjuhlaan. Meidän tekemäämme työtä haluttaisiin siellä muistaa jotenkin. Menin juhlaan siskoni kanssa ja siellä minulle ja muutamalle muulle palstalle jaettiin nämä kunniakirjat.



Tänä vuonna palstantarkastusryhmä oli kiinnittänyt erityisesti huomiota tehtyihin remontteihin ja sitähän meillä tosiaan on tehty.  Raati oli myös huomioinut palstoja joilla kompostoidaan ja jotka ovat auki kävijöille Avoimet puutarhat -päivässä. Tällekin vuodelle olen jo ilmoittautunut mukaan täällä, Heinäkuun alussa pääsee siis ihailemaan tätä kunniakirjaa oikein paikan päälle, samoin remontin etenemistä. Kompostini eivät ehkä ole ihan palkintokunnossa, mutta niiden parantelu on jo käynnissä vastaamaan tätä suurta kunniaa 😉

Olen aina vitsaillut kun päivittelen palstani virheitä, ettei tästä mitään palkintopihaa ole tarkoitus tehdäkkään, kunhan jotenkin paranisi. Ja nyt se palkinto sitten jo tulikin! Ihana tunne kun meidän työmme on huomattu, vaikka paljon on vielä tehtävääkin. Kiitos raadille!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Siirtolapuutarhamökin kattoremontti

Tänä kesänä teimme mökillä yhden isomman urakan, kattoremontin. Vanha katto ei sinänsä vuotanut, mitä nyt talvella kovalla tuulella tuli hie...